Η fitpal αλλάζει ριζικά τον τρόπο συνεργασίας της με τους επαγγελματίες προπονητές φυσικής κατάστασης από 01/06/2020.
1. Μειώνουμε τον αριθμό των επαγγελματιών με τους οποίους συνεργαζόμαστε, από 314 σε 35-40 επαγγελματίες αρχικά. Σκοπός είναι να έχουμε συγκεκριμένους επαγγελματίες που ξέρουμε ότι είναι καλοί στη δουλειά τους (στο είδος του καθενός) άρα και η υπηρεσία μας προς τον πελάτη να είναι ανάλογη. Επιπλέον, έτσι θα υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ροή πελατών στον καθένα από τους επαγγελματίες μας, με αποτέλεσμα να αυξάνει τα έσοδα και του επαγγελματία αλλά και της εταιρείας.
2. Αλλάζουμε τον τρόπο συνεργασίας μας με τους επαγγελματίες. Πλέον δεν θα υπάρχει μηνιαία συνδρομή για κάποιον επαγγελματία που θέλει να είναι στην πλατφόρμα. Είναι επόμενο ότι εμείς θα επιλέγουμε τους επαγγελματίες μας και ο τρόπος πληρωμής μας από αυτούς θα είναι commission based fee για κάθε μάθημα το οποίο κάνει με πελάτη προερχόμενο από την πλατφόρμα μας. Το commission της πλατφόρμας είναι 10% επί του καθαρού ποσού του μαθήματος αρχικά, το οποίο σταδιακά και εφ’ όσον πάει καλά η πλατφόρμα, άρα και τα έσοδα των επαγγελματιών μας μεγαλώνουν, θα γίνει 15% σε δεύτερο χρόνο και σίγουρα όχι μέχρι το τέλος του έτους.
3. Ο τρόπος εκκαθάρισης θα γίνεται σε εβδομαδιαία βάση (κάθε Δευτέρα) και ο τρόπος πληρωμής των πελατών για τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από τους επαγγελματίες θα είναι μέσω κάρτας στην πλατφόρμα. Ο κάθε επαγγελματίας μας θα πρέπει εντός του επόμενου διμήνου (το οποίο θα λειτουργήσει ως test period) να ανοίξει βιβλία επαγγελματία, αν δεν το έχει κάνει ήδη. Αν χρειάζεται, θα μπορούμε εμείς σαν εταιρεία να του παρέχουμε λογιστικές υπηρεσίες μέσω του λογιστή που συνεργαζόμαστε με μηνιαίο κόστος 35 ευρώ το μήνα.
4. Εντάσσουμε στην πλατφόρμα Online μαθήματα, Ομαδικά μαθήματα με συγκεκριμένα slots και Πακέτα μαθημάτων (Προσφορές) για κάθε επαγγελματία μας. Εντάσσουμε στην πλατφόρμα Ημερολόγιο στο οποίο θα βλέπει ο καθένας τα καθημερινά του ραντεβού, καθώς και αλλάζει ο τρόπος που εμφανίζονται τα ραντεβού και οι πελάτες του κάθε επαγγελματία.
5. Χρησιμοποιούμε συγκεκριμένο τρόπο προσέγγισης των πελατών μας. Ενδεικτικά, έχουμε φτιάξει ένα ερωτηματολόγιο που θα πρέπει να συμπληρώνει ο κάθε πελάτης μας για να μπορεί ο κάθε επαγγελματίας μας αλλά και η εταιρεία μας να κρατά ιστορικό. Επιπλέον, θα υπάρχει συνεχής επικοινωνία μεταξύ της εταιρεία και του τελικού μας πελάτη, με σκοπό να διασφαλίζουμε ότι μένει ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες της πλατφόρμας, δηλαδή του επαγγελματία και πετυχαίνει τους στόχους που έχουν θέσει.
6. Πλέον, μπορεί να υπάρχει και ιστορικό για δεδομένα από wearable (smartwatch) των πελατών μας (εφόσον έχει ο ίδιος και επιθυμεί να παρακολουθεί τα δεδομένα του). Σε δεύτερο χρόνο θα εφοδιάσουμε τον κάθε επαγγελματία μας με πομπό και ζυγαριά για να έχουμε όλα τα δεδομένα του πελάτη αυτοματοποιημένα στην πλατφόρμα μας.
7. Οι επαγγελματίες μας μπορούν να συμμετέχουν σε διαφημιστικές καμπάνιες που θα γίνουν το επόμενο διάστημα από εμάς με σκοπό εκτός από την αναβάθμιση του περιεχομένου των social media της fitpal, την προώθηση και της δουλειά τους. Ενδεικτικά, στέλνω ένα post, το οποίο ουσιαστικά είναι ένα Gym Tip, ένα home legday workout χωρίς εξοπλισμό. Το post θα γίνει σε στυλ carousel και ο ρόλος του επαγγελματία μας θα είναι να πραγματοποιήσει την κάθε άσκηση ξεχωριστά για να μπορέσει ένας πελάτης να πραγματοποιήσει το workout. Το κόστος του video, studio κλπ είναι αποκλειστικά της εταιρείας μας.
8. Τέλος, μετά το πέρας των δύο πρώτων δοκιμαστικών μηνών θα υπογραφεί ιδιωτικό συμφωνητικό και από τις δύο πλευρές με έναν από τους πιο σημαντικούς όρους να είναι ότι απαγορεύεται ρητά κάποιος επαγγελματίας να συνεργαστεί με τελικό πελάτη μας εκτός πλατφόρμας.